AFRODITA AKADÉMIA SZLOVÉNIA 2023

3 év után ismét elstartoltunk a Híres és igen Népszerű 4 napos Afrodita Akadémiára Szlovéniába.

Már oda felé sem tétlenkedtünk, hiszen egy remek városnézést és shopping túrát iktattunk be Maribor-ban.

A kora esti órákban érkeztünk meg az Afrodita „ékszerdoboz” városába Rogaška Slatina-ba, ahol első utunk a szállásunkra a GRAND HOTEL ROGASKA****-ba vezetett. Igazi  svédasztalos “gourmet” vacsorán vettünk részt, finomabbnál finomabb Afrodita borokkal fűszerezve. Az estet egy kis városnézéssel és a közeli Koktél bárban folytattuk tartalmas beszélgetésekkel, ismerkedéssel és rengeteg nevetéssel.

Akadémia az Afrodita Központban és Gyárban

Pénteken egy svédasztalos kulináris reggelit követően indultunk az egész napos Akadémiára az Afrodita központba és gyárba, ahol már nagyon nagy izgalommal és szeretettel várt minket a vezetőség és az oktató kozmetikusok is. A délelőtt folyamán a kis „nebulók” a legújabb Botolinum Toxin – Hatású Peptides Shot köré épített anti-aging kezeléseket végeztek el egymáson. Minden kedves kozmetikus kezelt és kezelést is kapott…Ennyi „kipihent és ránctalan” feszes bőrű nőt, nem igen látni egy helyen, egy időben sehol sem.. Mindenki oda volt az eredményekért… Külön öröm volt sokak számára, hogy egy rövid laboratóriumi túrán is részt vehettünk és betekintést nyerhettünk a kulisszák mögé..

A gyárban lévő ebédet követően délután az Anti – Cellulit kezeléseké volt a főszerep, aki csak szeretett volna, feszes popsival és kevesebb cellulittal távozott.

A gyárban lévő shopping sem maradhatott el, nincs mese, a magyar kozmetikusok ellepték az Afrodita Shop-ot, és mondhatni, szépen le is ürítették a polcokat..

Lazulással és élményekkel teli nap

Szombat reggel megnéztük az AFRODITA BEAUTY CENTER-t, minden kezelő helyiségbe bekukkanthattunk.. Ezt követően a nap további részében a kikapcsolódásé volt a főszerep, ellátogattunk a közeli Csokoládé Manufaktúrába és megmásztuk a Szarvas Gerincet is, ahol a festői környezet mellett őzikék társaságában fagyizhattunk és kávézhattunk. Hamár 4 csillagos wellness szállodában laktunk, bizony kihasználtuk a Resort előnyeit és nyakunkba vettük a wellness részleget..

Az esti programunk a Borkostolóval egybe kötött vacsora a Mijošek pincében és a Restavracija Sonce étteremben volt, ahol kiváló, díjazott Szlovén borokat és pezsgőket kóstolhattunk, vásárolhattunk. A méltán kedvelt tombola sem maradhatott el, de mondhatjuk, mindenki számára várakozáson felüli élményekkel, hiszen mind a 49-en ajándékkal térhettünk nyugovóra a hajnali 1-ig tartó bulit követően, melynek fergeteges hangulatáról egy remek dj gondoskodott…

Jövőre ugyanitt

Másnap szomorúan indultunk haza, kivétel nélkül maradtunk volna még mindnyájan legalább egy hétig ebben a fantasztikus társaságban és a szívélyes magyar és szlovén vendéglátásban…Jövőre találkozunk, vannak akik már a haza felé úton lefoglalták a helyüket a 2024-es Akadémiára, ilyen ez a Szlovénia..Ilyen ez az Afrodita…Minden egyes részecskéje Szívvel – Lélekkel…

Vásárlás 100% biztonsággal! Új vásárlók* részére!
pénzvisszafizetési garancia

Az Afrodita Kozmetika kizárólag kiváló minőségű és ö s s z e t é t e l ű t e r m é s z e t e s szépségápoló termékekre szakosodott, és a tudomány legjavát kombinálja a természet legjavával.

Ha Ön bármilyen okból nem lenne megelégedve termékünkkel, minőségi garanciában, fél éven belül, az Apollos Bt. kérdés nélkül visszatéríti Önnek az árát, illetve lehetőséget biztosít más termékre becserélni!

Tovább...

Keresés

Keresés név, hatóanyag és bőrtípus alapján

Hatóanyag szótár

Kozmetikus tanulóknak

Az Afrodita kozmetika cég számára kiemelten fontos a tanulók és a friss kozmetikus szakemberként végző pályakezdők támogatása.