Amikor a 90-es évek derekán megalakult a cég, még senki nem sejtette, hogy az idő előrehaladtával a magyar piacon egy igen előkelő helyet foglal majd el az Afrodita márka. A cég indításával a célunk, egy olyan professzionális márka bevezetése volt, amellyel mint a kozmetikusoknak mint pedig a fogyasztóknak minőségi és már külföldön közkedvelt terméket adjunk.
Ahogy a szlogenünk is mutatja, „ Afrodita Cosmetics szívvel lélekkel a szépségápolásban” ez nemcsak a termékekre, hanem a csapat munkájára is igaz lett. A cég által forgalmazott termékek az évek alatt bebizonyították, hogy a minőségen és a megfizethető árkategórián felül nemcsak a kozmetika szalonokban vált egy csapásra közkedvelt termékké, hanem egyre keresettebb lett otthoni használatra is. A termékkínálat hihetetlen spektrumot ölel fel, ahol szinte minden korosztály megtalálja a maga számára szerethető terméket.
A cég és a csapatunk, gondosan ügyel a folyamatos szakmai képzésekre, a kozmetikus és termékforgalmazók kiemelkedő kapcsolatára. Ezért csapatépítő tréningeket, közös kül- és belföldi szakmai utazásokat is szervez, ahol a jó hangulat a szakmai eszmecsere és a baráti beszélgetések is kiemelkedő szerepet kapnak.
Fontosnak tartjuk a gyors és szakszerű lakossági kiszolgálást is, ezért megnyitottuk a szepsegbirodalom.hu webáruházunkat is.
Folyamatosan csatlakoznak a kozmetikus kollégák csapatunkhoz, ahova mindenkit továbbra is sok-sok szeretettel várunk. Büszkék vagyunk arra is, ahogy a szakemberek véleményt írnak rólunk:
„Nagyon odafigyel a képzésekre, úgy a szakmában, mint a marketingben is. Internetes segítséget ad nekünk – szakmabelieknek, vendégeknek, odalátogatóknak egyaránt.”
Balázs Csilla, Deszk
Reméljük, hogy az Afrodita minél több kozmetikust és vásárlót köszönthetünk a jövőben!

Varga Attila
Cégvezető
Legfőbb Afrodita előnyök:
- Kiváló ár-érték arány:
Az Afrodita Cosmetics és Afrodita Professional termékei ár-érték arányban kiemelkedően jók a kozmetikai piacon.* *A megkérdezett ügyfeleink szerint,kérdőív alapján. - Vegan termékek:
A termékek jelentős része vegán összetevőket tartalmaz, ezzel is segítve a természetes és etikus szépségápolást. - Állatkísérletektől mentes:
Nem tesztelünk állatokon, és ezt a szabályt az alapanyag-beszállítók kiválasztásánál is szigorúan alkalmazzuk. - A minőség mint irányelv:
Saját laboratóriumi komplexumunkban tervezzük és fejlesztjük a termékeket, ahol kiterjedt fizikai, kémiai és mikrobiológiai vizsgálatokon esnek át.
A bőrgyógyászati, gyermekorvosi és hatékonysági teszteket világhírű független intézmények végzik. - ISO 22716 szabvány szerinti gyártás:
Az új európai jogszabályok kulcsfontosságú pillére, a Good Manufacturing Practices (GMP) elve alapján működünk. - Természetes hatóanyagok, akár 100%-ban:
Hiteles eredetű, igazolt természetes alapanyagokat használunk.
Amennyiben lehetséges, bio termelésből származó összetevőket alkalmazunk.
Azokat a termékeinket, amelyek nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, “vegan” szimbólummal jelöljük. - Tudományosan bizonyított hatások:
Az Afrodita termékekkel kapcsolatos állításokat és eredményeket független in vivo és/vagy in vitro vizsgálatok igazolják. - Folyamatos innováció:
Szüntelenül keressük az új megoldásokat, innovatív szabadalmakat és forradalmian új összetevőket, évente mintegy 50 új terméket fejlesztve.
Célunk, hogy trendeket teremtsünk a kozmetikai iparban. - Együttműködő kutatás-fejlesztés:
A Maribori Egyetem Kémiai és Vegyészmérnöki Karával és a Primorska Egyetemmel közösen valósítunk meg projektet az immortelle (Helichrysum Italicum) növény jótékony anyagainak kozmetikai felhasználására.
Az immortelle-ből kivont hatóanyagok antioxidáns, antimikrobiális, gyulladáscsökkentő és karcinogén ellenes tulajdonságokkal rendelkeznek. - Elismert minőség:
Számos Afrodita termék elnyerte a rangos Grazia Beauty Awards díjat. - Mottónk:
„Szívvel-lélekkel a szépségápolásban.” - Széles termékválaszték:
800 különböző termék szerepel a kínálatban.
Professzionális, szépség- és fodrászszalonok, wellness- és spa-központok számára tervezett termékek.
Végfelhasználók számára készült fogyasztói termékek. - Nemzetközi jelenlét:
22 külföldi piacon vagyunk jelen sikeresen.
Több mint 40 000 üzletet látunk el termékeinkkel.
Világszerte 19 200-nál is több szépségszalon és wellness/spa központ ismeri és használja a márkánkat. - Társadalmi felelősségvállalás:
Jótékonysági tevékenységekben is rendszeresen részt veszünk. - Megbízhatóság és természetesség:
Az Afrodita a hatékony, természetes, megbízható márka szinonimája. - Több mint 50 éves tapasztalat:
Öt évtizednél is hosszabb ideje szolgáljuk a szépségápolást. - Szakértői háttér:
Többnyire kozmetikus végzettségű területi képviselők és kozmetikus mentorok támogatják partnereinket. - Dermokozmetikai és neurokozmetikai fejlesztések:
Folyamatosan bővülő termékcsaládokkal követjük a legújabb tudományos és piaci trendeket.