Az Afrodita Cosmetics minden hónapban megválasztja azt a kivételes kozmetikust, aki kiemelkedő szakmai munkájával és elhivatottságával méltán nyeri el a Hónap Kozmetikusa címet. Márciusban a választásunk Örökös Viktória Juditra esett, aki már 10 éve hivatásának él, és az Afrodita termékek lelkes felhasználója. Viki az oklevelet a Vitamin C Expert Szemináriumon vette át ünnepélyes kereteken belül.
Interjúnkban Viktória elmeséli szakmai útjának kezdetét és azokat a célokat, amiket el szeretne érni. Megosztja velünk, miért szeretik annyira vendégei, és miért tartja az Afrodita termékeit a legjobbnak.
A szakmai sikereiről, kedvenc kezelési eljárásairól, valamint a jelenlegi gazdasági helyzet kihívásairól is szó esik. Az interjúból kiderül, hogy miért fontos számára a folyamatos innováció, és hogyan segíti munkáját a területi képviselője.
Ismerjük meg közelebbről Örökös Viktória Juditot, aki nemcsak kiváló kozmetikus, hanem inspiráló példa is a szakma számára.
A: Viki, kérlek mutatkozz be röviden! Mióta vagy a szakmában? Kozmetikusként mik a céljaid, vágyaid, amiket szeretnél elérni?
V: Felnőttként, 10 éve lettem kozmetikus. Az Afrodita 3 Peptides termékével és digitopresszúrás masszázsával vizsgáztam A bizonyítványomat egy szerdai napon vettem át, majd csütörtök reggel felültem a buszra, és elmentem Szlovéniába veletek.
Ebben a tíz évben elértem, amire vágytam: Vendégkört, akik szívesen fogadják arcápolási tanácsaimat és szívesen vásárolják a lakossági termékeket.
A: Szerinted miért szeretnek Vendégeid hozzád járni? Miért Téged választanak?
V: Családias, baráti légkört alakítottam ki vendégeimmel, társadalmi rétegtől függetlenül. Természetesen a kezelések árát is úgy számoltam ki, hogy mindenki a pénztárcájának megfelelően tudjon választani. Azonban nagyon fontos, hogy ne dolgozzunk “ingyen”, de a vendég az olcsóbb kezelés esetén is a maximális figyelmet kapja.
A: Miért szeretsz az Afrodita Cosmetics termékeivel dolgozni? Mit tartasz a legnagyobb előnynek, amit a termékek vagy mi nyújtunk számodra?
V: Érzékeny arcbőröm miatt tanulóként magamon teszteltem a professzionális termékeket. Kettő bizonyult számomra megfelelőnek, de ár-érték arányban messzemenően az Afrodita bizonyult a jobbnak. A tíz év alatt egyszer sem csalódtam választásomban.
A folyamatos innováció, az aktuális trendek követése -minőségi termékekkel- maximálisan kielégítik vendégeim és az én igényeimet is.
A: Milyen szempontokat veszel figyelembe, amikor egy márka mellett döntesz?
V: Talán erre a kérdésre már válaszoltam is az előzőekben. Termék minősége, tisztasága, hatékonysága. Állandó fejlesztések, melyek nem mennek a minőség rovására.
A: Melyek a kedvenc termékeid, melyik a kedvenc kezelési eljárásod és miért?
V: Természetesen az Afrodita 3 Peptides örök kedvenc, de a Pure Gold 24 Ka és a legújabb Vitamin C Expert mindenképpen viszi a pálmát az anti aging kezelésekben. (Nálam ez a legtöbb). Bár nem elhanyagolhatóak azok az eredmények, amit a Peel Re New kezeléssel értünk el, kamaszoktól egészen az ötven felettieknél. Azért a többes szám, mert a vendégek pozitív hozzáállása, az otthoni ápolás betartása is fontos része a folyamatnak.
A: Mennyire tartod jónak, hogy saját Területi Képviselőd van?
V: Évi a területi képviselőm, főleg, hogy kozmetikus, nagyon nagy előnye az Apollos Bt-nek. Rengeteg hasznos tanács, folyamatos kapcsolattartás, figyelem felhívás, ha a rohanó hétköznapokban elsiklanék egy-egy akció vagy információ felett. Egyszóval nagyban hozzásegít a munkám sikerességéhez!
A: Milyen gyakran újítod meg a kezeléseid?
V: Általában, ha új termék jelenik meg az Afroditánál, mindenképpen kipróbálom. A nagy újításokat, mint most a Vitamin C Expert bevezetem kezelésként. Évente kétszer, főként évszakváltásoknál, legalább a pakolásokat megújítom. Vannak olyan kezelések, melyeket nem használok rendszeresen, de az 50ml-s kiszereléseket mindenképpen ajánlom a vendégeknek otthoni ápolásra, mert nagyon jók.
A: Mi a véleményed az Afrodita tavaszi és őszi szemináriumairól?
V: Nagyon szeretem az Afrodita Szemináriumokat, még akkor is elmegyek, ha,Szlovéniában ugyanazt a terméket mutatják be és oda is megyek. Ott mindig kapunk plusz információt, soha nem unalmas a képzés.
A: Az online webináriumokat vagy az élő szemináriumokat részesíted előnyben inkább?
V: Tudom, hogy a mai világ online, természetesen megvannak az előnyei, költség és időhatékony, de a személyes találkozás, a kapcsolatok építése, a jelenlét számomra az élő szemináriumok felé billenti a mérleg nyelvét.
A: Hogyan éled meg a jelenlegi gazdasági helyzetet? Milyen lépéseket tettél annak érdekében, hogy szinten maradj, illetve még fejlődni is tudjál?
V: Szerencsére, eddig csak annyit érzékeltem, hogy egy-egy vendégnél ritkult a kezelések száma, de azért ők is jönnek, csak ritkábban. Próbálok mindig az akciós termékekből vásárolni, amit természetesen a vendégek is kedvezményesen kapnak meg, hálásak is érte.
A: Szerinted mik a jó kozmetikus ismérvei?
V: Szakmai kompetencia, folyamatos fejlődés, kommunikációs készség.
A: Mi az, amit javasolnál a kezdő kozmetikusoknak a sikeres szakmai karrier elérésének érdekében?
V: Az előbbiekben felsoroltak mindig meghozzák “gyümölcsüket”. Ez a sikerhez vezető út. Az ő kezükben pedig már kezdésnél ott van az online világ, ami marketing szempontjából ma már elengedhetetlen.
Köszönöm, hogy a hónap kozmetikusa lehettem!
Örökös Viktória Judit