SZEPTEMBERBEN A HÓNAP KOZMETIKUSA
Székely Sára Ceglédről!
Fogadjátok sok szeretettel!
Gratulálunk Neki és további sok sikert kívánunk az Afrodita Cosmetics termékeivel történő kezeléseihez!
Szokás szerint olvassátok itt a rövid kis interjút, amit Sárával készítettünk.
A: Mióta vagy a szakmában? Kozmetikusként mik a céljaid, vágyaid, amiket szeretnél elérni?
SZ.S: 2017 óta vagyok kozmetikus. Gyermekkori álmom volt, hogy egyszer kozmetikus lehessek. Ez 2 éve vált valóra, azóta szárnyalok és küldetésnek érzem, hogy a vendégeimet is megtanítsam a helyes bőrápolásra és felhívjam a figyelmüket rá, hogy ez mennyire fontos, hogy már időben kell elkezdeni.
A: Miért szeretsz az Afrodita Cosmetics termékeivel dolgozni?
Sz.S: Én már a márka nevébe is beleszerettem. Aztán, ahogy kipróbáltam 1-1 terméket, majd egyre többet, éreztem, hogy mind-mind, egytől egyig igazi gyöngyszem. Tökéletes az illatuk, az állaguk és persze a hatásuk is!
A: Melyik a kedvenc kozmetikumod és miért?
Sz.S: Nagyon nehéz a választás, mert extra széles a termék paletta. Az Oxygen termékcsaládot imádom, mert gyönyörűen üdíti, frissíti és feszesíti a bőrt. Viszont igazi Jolly Joker minden vendég számára a Brilliant Youth szérum.
A: Voltál már velünk Szlovéniában a 4 napos gyárlátogatáson?
Sz.S: Sajnos még nem voltam, mivel van egy 5 éves kisfiam, de pár év múlva egész biztosan el fogok menni. Ez egyelőre bakancslistás helyJ
A: Mi a véleményed az Afrodita tavaszi és őszi szemináriumairól?
Sz.S: Idáig bármelyik szemináriumon is voltam, csak pozitív behatások értek, mind szakmailag, mind emberileg! Csuda jó és csupa szív csapat nagyon erős szakmaisággal a háttérben!
A: Mi az, amit javasolnál a kezdő kozmetikusoknak a sikeres szakmai karrier elérésének érdekében?
Sz.S: Szerintem az első és a legfontosabb a szakmai alázat, a szakma szeretete, hogy az ember nyitott legyen az újdonságokra, fejlődjön együtt az iparág új vívmányaival. Ezen kívül fontos a kozmetikus személye is, legyen szociális, emberközpontú, megbízható, hiszen néha a pszichológusa is vagyunk a kedves vendégeknek. Jó ötlet termékkészletet tartani a szalonban, hogy mindig tudjunk 1-1 terméket otthoni ápolásra is javasolni. Természetesen ehhez hozzá tartozik a szakmai tudás, anélkül nem lehet terméket javasolni.