AFRODITA – AKADÉMIA SZLOVÉNIÁBAN

„IDE MINDEN ÉVBEN EL FOGOK JÖNNI” – Ezzel a mondattal indult több mint negyven kozmetikus az Afrodita Magyarország idei évi négynapos tanulmányútra Szlovéniába,Rogaska Slatinára, a festői szlovén kisvárosba, ahol a márka több mint

49 évvel ezelőtt született, és azóta Európa-szerte ismertté vált.

Professzionalizmus családias hangulatban – ezzel a három szóval jellemezhetném összefoglalóan az együtt töltött napokat, ahova szerkesztőségünket is meghívták.

Innovatív receptek

Az anyacég nemzetközi tréner csapata a magyarországi képviselettel karöltve gondoskodott arról, hogy a résztvevők üzleti és szakmai képzése a lehető leghatékonyabb legyen, és mindenki elsajátíthassa és megtanulhassa az innovatív „recepteket” a sikeres szalonműködéshez. A szakemberek megismerkedhettek a legújabb szalonkialakítási trendekkel, a szalon interiör kialakításával. Ugyanakkor azt is megtanulhatták, hogy hogyan legyen a szalon vonzó mágnes a vendégek számára.

A szolgáltatási paletta kialakítása

A szolgáltatási paletta kialakítása és fejlesztése központi téma volt a tréningen, esettanulmányok bemutatásával tehettek szert új ismeretekre a résztvevők. Részletes tájékoztatást kaptak arról, hogy hogyan vezessenek be egy új kezelést a kínálati palettára, s hogyan adjanak el új szolgáltatásokat. Emellett kiemelt fontosságú téma volt a home care termékek értékesítésének és ezek marketingstratégiájának az ismertetése, elemzése és az ehhez kapcsolódó tapasztalatok megosztása.


Win Up-Lift kezelések

Elméleti blokkban ismerhették meg a kozmetikusok a nemrég bevezetett Win Up-Lift termékcsalád termékeit, hatóanyagait és ezek használatát, majd nemzetközi oktatók segítségével minden résztvevő elsajátíthatta a kezelés lépéseit.

Anticelullit stratégia

Az „Anticelullit stratégia” napon a cellulit elleni harc legújabb vívmányairól hallhattak előadást a kozmetikusok, bevált kezelési recepteket és metódusokat ismerhettek meg, majd az oktatók útmutatása segítségével begyakorolhatták a különböző kezelési eljárásokat.

Az együtt töltött négy nap profizmusát és nemzetköziségét jókedv és felhőtlenség jellemezte, amelyet szabad programok is színesítettek. A csapatnak lehetősége nyílt arra, hogy meglátogassa az Afrodita Beauty Centert és az Afrodita Referenciaszalont. Emellett megismerhettük a város és a régió történelmét, nevezetességeit, festői tájait és nem utolsósorban a szlovén borkultúrát, amelyre egy borkóstoló kapcsán került sor a cég borbirtokán, lélegzetelállító környezetben.


A négy nap egyrészt új szakmai ismereteket adott a résztvevőknek, másrészt megerősítette bennünk, hogy olyan csapathoz tartoznak, ahol mindenki számít, ahova tartozni jó. Köszönjük a meghívást!

Írta: bm

www.beauty-forum.hu

Keresés

Keresés név, hatóanyag és bőrtípus alapján

Hatóanyag szótár

Kozmetikus tanulóknak

Az Afrodita kozmetika cég számára kiemelten fontos a tanulók és a friss kozmetikus szakemberként végző pályakezdők támogatása.

Tovább

Hírlevél Feliratkozás

Facebook