Az Afrodita Cosmetics márkájának pozitív fogyasztói véleményét nemcsak számos elégedett ügyfél tapasztalata, hanem a legújabb független kutatások is megerősítik.
A legfrissebb BRANDpuls-felmérés eredményei szerint (2016) az Afrodita Cosmetics a legerősebb BRAND a szlovén kozmetikai piacon az arckrémek kategóriájában. Ezzel elnyerte a legmagasabb BRAND minősítést, az első helyezést, ezzel maga mögé utasítva 33 különböző kozmetikai nagyhatalmat.
Mindezen túl kiváló eredményt ért el a testápolási termékek kategóriájában is, ahol a BRANDscore adatai szerint 26 márkából 2. lett.
BRANDpuls
A BRANDpuls-felméréseket az Adriai régióban végzi az Ipsos, mely a világ egyik vezető piackutató
vállalata. A felméréseket évente kétszer végzik a 15-64 éves válaszadók körében.
BRANDscore
A BRANDscore egy adott márka erejének mutatója, amely lehetővé teszi a márkák egy bizonyos kategórián belüli összehasonlítását a piacon. A BRANDscore kiszámítása során figyelembe veszik a
fogyasztó márkához való hozzáállásának több aspektusát, és magában foglalja mind a viselkedési, mind az érzelmi szempontokat. A viselkedési szempont magában foglalja a fogyasztó már meglévő
kapcsolatát (vásárlás, felhasználás, tapasztalat stb.), Míg az érzelmi szempont a fogyasztók szemében (kép, márkahűség stb.) A márka megítélésének minősége és intenzitása.